Din păcate, recuperarea controlului asupra paginii se desfășoară extrem, extrem de greu. Considerăm că abuzul este clar ca lumina zilei, dar Facebook ne cere un volum nerezonabil de dovezi, certificate, acte notarizate și traduse.
Ne cerem scuze pentru natura dezgustătoare a materialelor publicate pe pagina noastră. Proiectul dexonline se delimitează complet de aceste materiale. Știm că reputația este cea mai mare avere a noastră și suferim cînd vedem cum o componentă importantă a proiectului nostru este tîrîtă în mocirlă.
În același timp, vă mulțumim tuturor celor care v-ați alarmat și/sau ne-ați trimis sfaturi și mesaje de compasiune. Vă asigurăm că recuperarea controlului are și pentru noi prioritate maximă zilele acestea. Subliniem și că site-ul principal dexonline.ro nu este afectat în niciun fel.
11 comentarii :
Bună seara!
Folosesc foarte des dexonline și este tare urât ce vi se întâmplă. Sunt încredințată că majoritatea utilizatorilor își dau seama că videoclipurile postate în numele dexonline nu au nicio legătură cu activitatea dvs. Am distribuit pe facebook această notificare.
Sper să vă recuperați repede contul!
Alina
Heya. Am initiat acum o procedura ce sper sa va ajute. Succes, si spor la curatat pagina dupa ce primiti acces la ea din nou.
Dex nu are nevoie de Facebook. Dex este Facebook … pentru tocilari ca mine.
asa vă trebuie dacă v-ați mânjit cu "lupta politică". Pe atunci râdeați și credeați că dați și voi câte o "palmă" situției...
@fulgeru: Vă mulțumim pentru acest comentariu plin de înțelepciune și deloc retardat.
Va multumesc pentru ceea ce faceti,consider ca problema voastra cu reteaua de Facebook este doar o neplacere,ce nu trebuie sa ne schimbe perceptia despre echipa ,,dexonline",ei raman la fel de minunati si eu ii voi sustine in acest moment sinistru.
E o veste bună până la urmă. Postările erau dezgustatoare și greu de înțeles. Suspectam acest lucru.
https://opozitie.eu/2019/pagina-de-facebook-a-celor-de-la-dexonline-a-fost-sparta/
Foarte urât s-a procedat, dar este frumoasă implicarea voastră în politică? De două luni de zile mențineți la rubrica „Cuvântul lunii” (!) același cuvânt: „amnistie”. Ce este atât de relevant cu acest cuvânt? Ca să nu mai amintesc de #pozele inserate pentru „identificarea” cuvântului. Firește, acestea sunt apolitice. 😉
Nu sunt de acord cu acest atac, însă, rețineți că nici voi nu sunteți foarte corecți.
Vă apreciez munca și adeseori vă consult, fiind interesat în scrierea și vorbirea corectă a limbii române, dar deranjează tușa politică pe care o puneți asupra site-ului.
@Aldus: Mulțumim pentru publicare. Ne simțim totuși contrariați de concluzia că „nu le avem cu tehnologia”. Înțelegem că unicul argument este că ne găzduim blogul la Blogger? E în curs de remediere și asta, ne-am însușit lecția dureroasă despre ce se întîmplă cînd le dai altora (Facebook, Google) controlul asupra sistemelor tale. În apărarea noastră, în timp ce alții vorbesc despre noi (de multe ori pe lîngă), noi facem lucruri. Avem mai multe proiecte pe tavă decît pot face 2-3 oameni cu jumătate de normă (aceasta este mărimea echipei tehnice). Și de aceea unele rămîn nefăcute, uneori cu anii. Poate în loc să fi scris paragraful acela puteați să ne dați o mînă de ajutor?
Vă urez și dumneavoastră să faceți un proiect cu 3 milioane de vizitatori pe lună (20 de cereri pe secundă la orele de vîrf) și să-l găzduiți pe două calculatoare, din care unul nu prea e folosit. Atunci vom fi de acord: „așa e, MIT și Mensa și Google și Olimpiada Internațională de Informatică au greșit că ne-au dat diplome, în realitate noi nu le avem cu tehnologia”.
@Pozzo: Civism și politică. Facem cu rodul muncii noastre de 18 ani ceea ce considerăm noi că este corect, nu ce considerați dumneavoastră (fără nici un argument, căci, nu-i așa, „opinia mea este un argument în sine”).
Ținem cuvîntul lunii de două zile pentru că nu am avut timp să-l schimbăm. Doriți să vă implicați? Vă punem la dispoziție statisticile căutărilor pe ultima lună. Pentru fiecare dintre cuvintele din top 10-20 trebuie (a) să vedeți cît de cunoscut este, prin niște căutări Google, (b) să vă asigurați că nu a mai fost cuvînt al lunii și (c) (partea cea mai consumatoare de timp) să încercați să aflați de ce este în top, ce eveniment l-a făcut să fie mai căutat. Pe baza acestor informații putem decide.
Sau puteți sta pe margine și cîrcoti.
Trimiteți un comentariu