Blogul dexonline s-a mutat la https://blog.dexonline.ro. Vă vom redirecta acolo în 5 secunde.

19 mai 2004

Astăzi am scris prima oară în blog. M-am hotărât să creez acest blog pentru că, la nici trei ani de la înfiinţare, DEX online creşte cu o viteză uluitoare şi capătă ajutor din cele mai neaşteptate surse. Nici în visurile mele cele mai optimiste nu am crezut că atâta lume se va mobiliza. Este impresionant că, pe lângă introducerea de cuvinte, fiecare a ajutat aşa cum s-a priceput mai bine, venind cu idei proprii pentru îmbogăţirea DEX online. Toţi aceşti oameni merită ca efortul lor să fie făcut cunoscut, iar odiseea DEX online să fie consemnată.

Începând de aici, am să încerc să rămân la zi cu evoluţia proiectului, dar şi să completez retroactiv jurnalul cu lucrurile care s-au întâmplat înaintea apariţiei lui. Jurnalul va creşte, deci, în ambele sensuri. Scrisul cu diacritice mă încetineşte mult, mai ales că nu pot scrie decât de pe un calculator cu Windows.